12 tips για να δείχνεις ωραίος στο γυμναστήριο

Man lifting weights

Το γυμναστήριο είναι ένας χώρος όπου πηγαίνεις για να βελτιώσεις το σώμα σου, αλλά μπορείς να κάνεις και νέες γνωριμίες. Αν ενδιαφέρεσαι για κάτι τέτοιο, πρέπει να προσέχεις την εμφάνισή σου και να μη γυρνάς ατημέλητος, ούτε να φαίνεται σαν να πηγαίνεις στο γυμναστήριο μόνο για να κάνεις επίδειξη των μυών σου.

 

1. Ρούχα σε ουδέτερα χρώματα

Τα ρούχα γυμναστικής συχνά βγαίνουν σε έντονα νέον χρώματα, όμως δεν είναι πολύ καλή επιλογή για κάποιον που απλά θέλει να γυμναστεί, χωρίς α μαγνητίζει όλα τα βλέμματα πάνω του. Τα ουδέτερα χρώματα είναι η καλύτερη επιλογή, με κυρίαρχο το μαύρο, όπου δε διαγράφονται οι στάμπες του ιδρώτα.

2. Μην κοιτάζεσαι (αυτοθαυμάζεσαι) στους καθρέφτες

Οι καθρέφτες στο γυμναστήριο βοηθούν να βλέπεις αν γυμνάζεσαι σωστά, πολλοί όμως πέφτουν στην παγίδα να κοιτάζονται αυτάρεσκα την ώρα που γυμνάζονται, δείχνοντας μια αυτάρεσκη και αντιπαθητική εικόνα στους άλλους. Ακόμα και αν δε σε ενδιαφέρει η γνώμη των άλλων, δεν πρέπει να το κάνεις γιατί αποσπάται η προσοχή σου και μπορεί να κάνεις την άσκηση λάθος.

3. Απόφυγε τις φαρδιές φόρμες

Οι φαρδιές φόρμες είναι αντιαισθητικές και άβολες, ιδίως αν είναι παλιές και ξεχειλωμένες. Αγόρασε νέα ρούχα για το γυμναστήριο, τα οποία εφαρμόζουν ιδανικά στο σώμα σου και δεν είναι φαρδιά ούτε πολύ μικρά για σένα.

Μη διστάσεις να φορέσεις ποδηλατικό κολάν, το οποίο δεν ανεβαίνει εκθέτοντας τα ιδρωμένα και μελανιασμένα πόδια σου, ούτε υπάρχει κίνδυνος να πιαστεί σε κάποιο όργανο γυμναστικής.

4. Το σακίδιο γυμναστηρίου πρέπει να είναι παντός καιρού

Μη βλέπεις το σακίδιο του γυμναστηρίου σαν μια απλή και αδιάφορη τσάντα που χρησιμεύει απλά στη μεταφορά του εξοπλισμού σου, επειδή δεν παύει να είναι ένα αξεσουάρ που προσθέτει στην εμφάνισή σου.

Αντί για το σακίδιο που σου έδωσαν σαν δώρο με την εγγραφή σου στο γυμναστήριο, χρησιμοποίησε μια τσάντα που μοιάζει με μικρό σακ βουαγιάζ και μπορείς να “εμφανίσεις” και στο χώρο εργασίας σου (αν έχετε γυμναστήριο στη δουλειά) ή σε μια εξόρμηση του σαββατοκύριακου.

5. Πλένε τα ρούχα του γυμναστηρίου μετά από κάθε χρήση

Πολλοί άνθρωποι παραλείπουν να πλένουν τα ρούχα της γυμναστικής μετά από κάθε χρήση τους, γιατί σκέφτονται ότι θα τα ξαναφορέσουν σύντομα και πάλι θα ιδρώσουν.

Αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος που μπορείς να κάνεις, καθώς όχι μόνο η άσχημη μυρωδιά και οι στάμπες του ιδρώτα “ποτίζουν” το ύφασμα, αλλά εγκλωβίζονται και εκατοντάδες μικρόβια, τα οποία έρχονται σε επαφή με το δέρμα σου την επόμενη φορά που τα φοράς και μπορεί να προκαλέσουν ερεθισμό ή μόλυνση.

Γι’ αυτό, μην αφήνεις τα ρούχα στο σακίδιο όταν γυρνάς από το γυμναστήριο, αλλά βάλτα αμέσως στο πλυντήριο.

6. Μη σηκώνεις παραπάνω βάρος από όσο αντέχεις

Εδώ δεν υπάρχει χώρος για ανταγωνισμό. Το ότι είδες κάποιον να σηκώνει μεγάλο βάρος στο γυμναστήριο, δε σημαίνει ότι πρέπει να πας αμέσως μετά και να σηκώσεις ακόμη μεγαλύτερο, ειδικά αν δεν είσαι φορμαρισμένος ή κατάλληλα προετοιμασμένος.

Η ουσία είναι να γυμναστείς και όχι να τραυματιστείς χωρίς λόγο (ή για τέτοιο ανούσιο λόγο). Επίσης, αν δεν είσαι σίγουρος για το πώς γίνεται μια άσκηση ή πώς χρησιμοποιείται ένα όργανο, ρώτα τους υπεύθυνους ή κάποιον παλιότερο.

7. Εκμεταλλεύσου τα διαλείμματα σου

Όταν κάνεις διάλειμμα μεταξύ των ασκήσεων, μην κάθεσαι αδρανής ή μπαίνοντας (και κάνοντας check in) στο facebook. Μπορείς να κάνεις μερικές διατάσεις ή μια πιο χαλαρή άσκηση, αν το διάλειμμα πρόκειται να υπερβεί το 1 λεπτό.

Τα μεγάλα διαλείμματα μεταξύ των ασκήσεων δεν κάνουν πολύ καλό, γιατί πρέπει να εναλλάσσεις τις ασκήσεις όσο οι μύες σου είναι ακόμα ζεστοί.

8. Μην κυκλοφορείς γυμνός

Μη γίνεις εκείνος ο τύπος που κυκλοφορεί με το στήθος και το 6-pack έξω ή φοράει πολύ κοντό σορτσάκι από όπου διαφαίνονται οι πέτρινοι τετρακέφαλοι. Φόρα τη φόρμα και το μακό σου και γυμνάσου σαν φυσιολογικός άνθρωπος και χωρίς να σε κοροϊδεύουν οι υπόλοιποι πελάτες.

9. Στάσου ευθυτενής

Μην καμπουριάζεις και δείχνεις κοντός και με κοιλίτσα. Στάσου ευθυτενής και θα αλλάξει ολόκληρη η κορμοστασιά σου, ενώ θα δείχνεις πιο χαλαρός και έτοιμος για γυμναστική. Ίσια οι ώμοι, έξω το στήθος και μέσα η κοιλιά. Τό χεις.

10. Φόρα τα σωστά παπούτσια

Υπάρχουν πολλά είδη αθλητικών παπουτσιών, τα οποία έχουν διαφορετική χρήση. Άλλα παπούτσια θα φορέσεις στο τρέξιμο και άλλα όταν παίζεις μπάλα ή όταν σηκώνεις βάρη. Για το γυμναστήριο χρειάζεσαι καλής ποιότητας αθλητικά που αντέχουν στις κακουχίες και έχουν σκληρή και πολύ γερή και ίσια σόλα.

Προτίμησε κάτι ανάλογο με της φωτογραφίας και άσε τα all-star για μια απλή βόλτα.

11. Κατέβασε μία εφαρμογή με δείκτη προόδου

Η τεχνολογία μπορεί να σε βοηθήσει και στη γυμναστική. Υπάρχουν εφαρμογές για τα smartphone οι οποίες καταμετρούν την πρόοδό σου ανάλογα με τις ασκήσεις που κάνεις. Έτσι, θα ξέρεις πόσες θερμίδες καις ανά άσκηση και θα ξέρεις ποιες είναι πιο αποτελεσματικές για σένα, ώστε να τις ακολουθείς τακτικά.

Όταν ακολουθείς για πολύ καιρό έναν συγκεκριμένο τρόπο άσκησης, μπορεί να μην καις πια τις ίδιες θερμίδες επειδή ο οργανισμός συνηθίζει. Μια τέτοια εφαρμογή θα σου δείξει αν πρέπει να αλλάξεις άσκηση για να έχεις καλύτερα αποτελέσματα.

12. Άσε την κολόνια στην άκρη

Υπάρχει χειρότερη μυρωδιά από τον ιδρώτα και αυτή είναι ο συνδυασμός ιδρώτα και κολόνιας. Μην προσπαθήσεις να καλύψεις τη μυρωδιά του ιδρώτα σου με τόνους κολόνιας πριν πας στο γυμναστήριο, γιατί το αποτέλεσμα θα είναι το ακριβώς αντίθετο.

Κανείς δε θέλει (και δεν μπορεί) να γυμνάζεται σε ένα χώρο όπου επικρατεί ένα σύννεφο από βαριά αρώματα, γι αυτό καλύτερα να περιοριστείς στο αγαπημένο σου αποσμητικό σε σπρέι και ιδανικά με τόνους κίτρου, που καταπολεμά τη βαριά μυρωδιά.