Πάνω από 120 κενά εκπαιδευτικών στη Μαγνησία

panelliniesΠερισσότερα από 120 κενά καταγράφονται συνολικά στις σχολικές μονάδες και των δύο βαθμίδων της Μαγνησίας. Πρόκειται για λειτουργικά κενά που θα καλυφθούν μέσα από αποσπάσεις και προσλήψεις αναπληρωτών, προκειμένου κάθε τμήμα να έχει τον εκπαιδευτικό του με την έναρξη του νέου σχολικού έτους.

Στα 66 ανέρχονται τα κενά στη Δευτεροβάθμια και στα 67 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Μαγνησίας και αφορούν σε βασικές ειδικότητες. Αντίστοιχα καταγράφονται 32 πλεονάσματα σε γυμνάσια και λύκεια και 58 στις σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας.

Οι μεγαλύτερες ελλείψεις σε επίπεδο γυμνασίων και λυκείων στο νομό, καταγράφονται στην ειδικότητα των φιλολόγων. Στις 24 ανέρχονται οι κενές θέσεις φιλολόγων. Επίσης, παρουσιάζονται 11 κενά σε βιολόγους, 4 σε μαθηματικούς, 4 σε φυσικούς, 4 σε χημικούς, 3 κομμωτικής, δύο οικονομολόγων, 2 κοινωνιολόγων, 2 φυσικής αγωγής, 2 φυτικής παραγωγής, 2 γεωλόγων και από ένα κενό στις ειδικότητες των γεωπόνων, πλοιάρχων, εργασιοθεραπευτών, μηχανοτεχνιτών, ηλεκτρονικών.

Σύμφωνα με το ΠΥΣΔΕ Μαγνησίας καταγράφονται επίσης 32 πλεονάσματα: 2 οικιακής οικονομίας, 3 καλλιτεχνικών, 5 γερμανικής, 1 αγγλικής, 1 θεολόγων, 1 ηλεκτρολόγων, 1 διοίκησης επιχειρήσεων, 2 νοσηλευτικής μαιευτικής, 13 πληροφορική, 1 σχεδιαστών, 1 ηλεκτρονικών και 1 ιταλικής γλώσσας.

Στα 67 ανέρχονται τα λειτουργικά κενά σε δημοτικά και νηπιαγωγεία της Μαγνησίας, ενώ την ίδια ώρα καταγράφονται 58 πλεονάσματα στο νομό. Τα περισσότερα κενά εντοπίζονται στην ειδικότητα των καλλιτεχνικών, όπου υπάρχουν 34 ελλείψεις. Τα κενά ανέρχονται στα 19 στην ειδικότητα των θεατρικών σπουδών, στα 9 στην ειδικότητα πληροφορικής και 5 σε εκπαιδευτικούς γερμανικής γλώσσας.

Παράλληλα, εντοπίζονται και πλεονάσματα: 40 σε δασκάλους, 6 σε εκπαιδευτικούς αγγλικών, 5 σε μουσικούς, 3 σε νηπιαγωγούς, 2 σε εκπαιδευτικούς γαλλικών και 2 σε εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής.

Τους πίνακες καταψήφισαν οι αιρετοί, υποστηρίζοντας ότι οι συγκεκριμένοι αριθμοί δεν στηρίζονται στα πραγματικά κενά που υπάρχουν στα σχολεία της χώρας.

Τοποθετήσεις

Στο μεταξύ, σε οργανικές τοποθετήσεις εκπαιδευτικών από μεταθέσεις, βελτιώσεις και οριστικές τοποθετήσεις κατά κλάδο και ειδικότητα, προχώρησε το ΠΥΣΔΕ Μαγνησίας, μετά τις ενστάσεις στα εναπομείναντα κενά.

Πρόκειται για τις εξής (επίθετο όνομα, ειδικότητα, προηγούμενη θέση, οργανική τοποθέτηση):

ΠΟΥΡΝΑΡΑ ΜΑΡΙΑ ΠΕ02 ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΥΣΔΕ Γ.Λ. ΤΣΑΓΚΑΡΑΔΑΣ

ΚΟΤΤΑΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕ04.01 Γ/ΣΙΟ ΜΗΛΕΩΝ 5ο Γ.Λ. ΒΟΛΟΥ

ΒΑΡΑΚΛΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΕ04.02 ΑΠΟ ΜΕΤΑΘΕΣΗ Γ/ΣΙΟ Ν. ΑΓΧΙΑΛΟΥ

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΕ04.02 Γ/ΣΙΟ ΖΑΓΟΡΑΣ 6ο Γ.Λ. ΒΟΛΟΥ

taxydromos.gr