Ο Απόστολος Βακάκης επιρρίπτει ευθύνες στον ελληνικό λαό για την κατάσταση της χώρας: «Στην Ελλάδα πιάσαμε ταβάνι», «είμαστε κακομαθημένος λαός, γι’ αυτό και οι πολιτικοί φοβούνται να μας πουν την αλήθεια»,ανέφερε ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας Jumbο. Χωρίς διάθεση συμβιβασμού για τις προκλητικές διαφημίσεις που έχουν προκαλέσει τσουνάμι αντιδράσεων στην ελληνική κοινωνία, ο κ. Απόστολος Βακάκης, ιδιοκτήτης των Jumbo επιτίθεται κατά του ελληνικού λαού χαρακτηρίζοντάς τον «κακομαθημένο λαό».

Μετά την οργή του κόσμου και τις επιστολές των πολιτών κατά των προκλητικών διαφημίσεων, ο κ. Απόστολος Βακάκης μίλησε δημόσια και επέλεξε να χρεώσει ακόμα και την οικονομική ύφεση, στο λαό και όχι στους πολιτικούς.

Μιλώντας στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών για ζητήματα οικονομίας, και όχι μόνο, τόνισε ότι: «Η Ελλάδα πτώχευσε γιατί υπηρετεί πτωχευμένες ιδέες. Το πρόβλημα δεν είναι πολιτικό αλλά πολιτισμικό. Είμαστε κακομαθημένος λαός, γι’ αυτό και οι πολιτικοί φοβούνται να μας πουν την αλήθεια. Είμαστε πάντα εκτός στόχων αλλά αν δει κανείς τι πολιτικές ακολουθούνται δεν είναι έκπληξη ότι είμαστε εκτός στόχων. Πάντα θα είμαστε αν δεν αλλάξουμε», καλύπτωντας πλήρως το πολιτικό status quo και επιρρίπτοντας τις ευθύνες, στη νοοτροπία του ελληνικού λαού.

Εν ολίγοις ο “Mr Jumbo” πιστεύει ότι το μείζον πρόβλημα είναι η κουλτούρα, τα ήθη και τα έθιμα του ελληνικού λαού. Το σκανδαλώδες στην όλη ιστορία είναι ότι ενώ οι επιχειρήσεις του έχουν υπερκέρδη, εμφανίζεται να είναι και δυσαρεστημένος από την ελληνική αγορά λέγοντας: «Η Ελλάδα έχει πιάσει ταβάνι…», υπονοώντας ότι δεν έχει να λαμβάνει επιπλέον κέρδη από την Ελλάδα.

Σε ότι αφορά τον σάλο που προκλήθηκε από τις διαφημίσεις, δεν έδειξε διατεθειμένος να κάνει ούτε ένα βήμα πίσω γεγονός που δίνει βάση σε όσους ισχυρίζονται ότι πρόκειται για «financial killer».

Ερωτηθείς για τις αντιδράσεις κυρίως στα social media από τις τελευταίες διαφημίσεις της εταιρείας όπου στα καταστήματα ψωνίζουν ομόφυλα ζευγάρια ο κ. Βακάκης τόνισε:

«…Η καμπάνια μας είναι φωτογραφίες από την ελληνική πραγματικότητα. Η Ελλάδα πρέπει να πάει μπροστά».

Αποκάλυψε πάντως πως για τις διαφημίσεις δέχτηκε σκληρή κριτική ακόμη και από το στενό του περιβάλλον, ενώ στους τοίχους αρκετών καταστημάτων του γράφτηκαν υβριστικά συνθήματα.