Στα… δύο έχει χωριστεί η ΕΛΜΕ Μαγνησίας μετά το θέμα που δημιουργήθηκε σχετικά με την μη αποδοχή δωρεάς για την προμήθεια υλικοτεχνικής υποδομής, για σχολεία του νομού, από το Ίδρυμα Μποδοσάκη.

Σε έκτακτη του οργάνου την Τετάρτη, προτάθηκε από τρία μέλη που πρόσκεινται στην παράταξη της ΔΑΚΕ, αλλαγή “πλεύσης” με αποδοχή της δωρεάς, αλλά το θέμα, δεν πέρασε, καθώς ένα μέλος απουσίαζε και τα υπόλοιπα τρία επέμειναν στην προ μηνός απόφαση.

Η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Μαγνησίας Μαρία Γιαννουλή χαρακτήρισε την πρώτη απόφαση, “κάπως άστοχη”, καθώς σκοπός ήταν να αναδειχθεί η απουσία του κράτους, αναφορικά με τον εξοπλισμό των εργαστηρίων την υλικοτεχνική υποδομή, την συντήρηση και την λειτουργία των σχολείων.

Όπως είπε, μερίδα των μελών του Δ.Σ. συμφωνούν με τέτοιου είδους χορηγίες εφόσον αυτές προέρχονται από διάφορα κοινωφελή ιδρύματα και οργανισμούς μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Μιλώντας για τη συνεδρίαση της περασμένης Τετάρτης, είπε πως ζήτησε ανάκληση της προηγούμενης απόφασης, ώστε από τη μια να δεχθούν τελικά την χορηγία και από την άλλη να αναδείξουν την ανεπάρκεια του κράτους.

“Μπορούσα να κάνω χρήση της ενισχυμένης ψήφου της προέδρου, αλλά δεν το έκανα και έτσι δεν πέρασε η πρόταση” ανέφερε η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Μαγνησίας και συμπλήρωσε “δεν έχουμε κανένα πρόβλημα όταν πρόκειται για χορηγίες που προέρχονται από ιδρύματα, η οργανισμούς μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η ΕΛΜΕ δεν μπορεί να αλλάξει στάση, γιατί κάποια τα μέλη εμμένουν στην προηγούμενη απόφαση”.

Αρμόδιο το Υπουργείο Παιδείας
Η γραμματέας της ΕΛΜΕ Διαλεχτή Τσιτούμη άφησε αιχμές κατά των μελών της ΔΑΚΕ, κάνοντας λόγο για μια ομόφωνη απόφαση, συμπληρώνοντας ότι ανεξαρτήτως παράταξης, οφείλουν όλοι να υποστηρίζουν τις θέσεις του κλάδου όπως προκύπτουν από τα συνέδρια. Η κα Τσιτούμη εξέφρασε απορία για την σκοπιμότητα ανακίνησης του θέματος μετά από ένα μήνα εκ μέρους ορισμένων αθηναϊκών ΜΜΕ και σημείωσε ότι δεν επιθυμούν κανένα εξωθεσμικό όργανο να υποκαθιστά την ευθύνη της Πολιτείας απέναντι στην εκπαίδευση. “Δεν θέλουμε με τίποτα να ανοίξει κάποια κερκόπορτα για παρέμβαση στο καθαρά εκπαιδευτικό έργο” τόνισε, προσθέτοντας ότι “δεν μπορεί ο κάθε μη θεσμικός παράγοντας, που δεν έχει να κάνει με το υπουργείο και τις περιφερειακές διευθύνσεις, να λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο”, ενώ ζήτησε να πάρει επίσημη θέση το υπουργείο.