Ως πανδημία έχει ενσκήψει στην εποχή μας η στρατευμένη προπαγάνδα υπέρ ομοφυλοφίλων, αφού πέρα από την πραγματικότητα που οι ίδιοι βιώνουν σε ιδιωτικό επίπεδο, επιχειρείται παγκοσμίως η επιβολή μιας «ιδεολογικής» και εξαναγκαστικής τυραννίας δια της δημόσιας αποδοχής της νέας διαμορφούμενης πραγματικότητας και δια της απομόνωσης και στοχοποίησης φυσικά όποιων εκφράζουν διαφορετική άποψη. Η πολιτική ορθότητα των σύγχρονων καιρών συνεπώς είναι αυτή που καθορίζει τις κοινωνικές δομές ως μια «αόρατη αρχή».

Το λεκτικό «οπλοστάσιο» της νέας αυτής νόσου της πολιτικής ορθότητας συνιστούν κάποιοι νεολογισμοί όπως «ομοφοβία», «τρανσφοβία», «ξενοφοβία» κτλ…

Έτσι στο χορό αυτό μπήκε και η Lacta προσφάτως, προωθώντας απροκάλυπτα εικόνες ομόφυλων ζευγαριών, παραγνωρίζοντας βέβαια τις βαρύτατες συνέπειες και τον αντίκτυπο μιας τέτοιας διαφήμισης στα παιδιά και στις νέες γενιές, σύμφωνα με ερευνητές, ψυχολόγους και ειδικούς αναλυτές, αφού αυτά αποτελούν ένα μεγάλο μέρος του κοινού που προτιμάει τη συγκεκριμένη σοκολάτα, δεν έχουν ολοκληρώσει την διαμόρφωση της προσωπικότητάς τους και είναι ευεπίφορα σε νέα πρότυπα, σύμβολα και τάσεις.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.