Σε δημοπράτηση πολυώροφο Πάρκινγκ στο Βόλο με 10,4 εκατ. ευρώ

Σε δημοπράτηση βγήκε επίσημα το έργο για την κατασκευή πολυώροφου κτιρίου στάθμευσης αυτοκινήτων, στο κέντρο του Βόλου, στη…
διασταύρωση των οδών Δημητριάδος – Φιλελλήνων. Φορέας Υλοποίησης είναι ο Δήμος Βόλου.

Το κόστος του έργου είναι 10,4εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 8,38 εκατ.ευρώ). Η ημέρα δημοπράτησης είναι στις 22 Ιανουαρίου και η αποσφράγισης στις 26 Ιανουαρίου 2018. Το έργο αναμένεται να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον αρκετών εταιρειών από όλη την Ελλάδα.

Xρηματοδοτείται από τακτικά έσοδα Δήμου. Το έργο υπόκειται στις κρατήσεις που προβλέπονται για τα έργα αυτά, περιλαμβανομένης και της κράτησης 0,06 % υπέρ Ε.Α.Α.ΔΗ.ΣΥ και 0,06 % υπέρ Α.Ε.Π.Π.

Η διάρκεια της σύμβασης είναι 12 μήνες που σημαίνει ότι αν υπογραφεί μέσα στο καλοκαίρι τότε στα μέσα του 2019 θα έχει ολοκληρωθεί.

Το έργο ανήκει στις κατηγορίες οικοδομικών και ηλεκτρομηχανολογικών έργων. Ο πολυώροφος σταθμός αυτοκινήτων αποτελείται από ισόγειο, έξι ορόφους, δώμα και επτά υπόγεια. Ο Ανάδοχος θα πρέπει να κατασκευάσει τον σταθμό αυτοκινήτου, έτσι ώστε να είναι έτοιμος προς λειτουργία και χρήση, πλην του χώρου στάθμευσης του δώματος που δεν θα εκτελεσθεί με την υπάρχουσα εργολαβία.

Έτσι ο Ανάδοχος πρέπει να κατασκευάσει τις εργασίες που υπολείπονται για την ολοκλήρωση του έργου, με βάση τα σχέδια και τις περιγραφές που υπάρχουν στην υπ’ αριθ. 251/2010 Οικοδομική Άδεια και την εγκεκριμένη μελέτη (Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου 619/2017

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Ενδεικτικά αναφέρονται οι παρακάτω εργασίες:

α) ολοκλήρωση της σκυροδέτησης των υπογείων ορόφων και κατασκευή των ραμπών ανόδου και καθόδου

β) κατασκευή του φέροντος οργανισμού στην ανωδομή, η οποία είναι σύμμεικτη κατασκευή (μεταλλικός φορέας κατά κύριο λόγο, με τμήματα οπλισμένου σκυροδέματος στα τμήματα των ραμπών και των κλιμακοστασίων)

γ) στεγάνωση των υπογείων χώρων όπου θα εφαρμοσθεί το σύστημα στεγανοποίησης Voltex, μεταξύ της επεξεργασμένης επιφάνειας των προσωρινών περασμάτων αντιστήριξης και του μόνιμου υπόγειου περιμετρικού τοιχώματος του κτιρίου

δ) κατασκευή στεγανολεκάνης με μεμβράνη Voltex όπως παρουσιάζεται στο Τεύχος Τ-02 της μελέτης

ε) κατασκευή Η/Μ εγκαταστάσεων όλου του σταθμού (ενδεικτικά αναφέρονται εγκατάσταση ύδρευσης, εγκατάσταση αποχέτευσης Λυμάτων – Ακαθάρτων, εγκατάσταση αποχέτευσης όμβριων, εγκατάσταση πυρανίχνευσης και πυρόσβεσης, εγκατάσταση αερισμού – κλιματισμού, εγκατάσταση ανίχνευσης CΟ, εγκατάσταση κεντρικού συστήματος ελέγχου, εγκατάσταση συστήματος διαχείρισης χώρων στάθμευσης, εγκατάσταση αντικεραυνικής προστασίας – γειώσεις, εγκατάσταση υδραυλικών ανελκυστήρων ατόμων, εγκατάσταση φυσικού αερίου)

στ) κατασκευή Η/Μ ισχυρών ρευμάτων όλου του σταθμού

ζ) κατασκευή Η/Μ ασθενών ρευμάτων όλου του σταθμού (φωτισμός – ρευματοδότες, κίνηση, εφεδρικό ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος, αδιάλειπτη παροχή UPS)

η) κατασκευή γραφείου κινήσεως με τον απαραίτητο εξοπλισμό

θ) κατασκευή και διαμόρφωση 3 καταστημάτων στο Ισόγειο, Α’ όροφο και τμήμα του Α’ Υπογείου

ι) κατασκευή του περιβάλλοντος χώρου και του ακάλυπτου χώρου σύμφωνα με αυτά που προβλέπονται στην εγκεκριμένη μελέτη.

Πηγή

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.