Παράλληλα, εστιάζοντας σε ζητήματα παιδείας, ανέφερε πως «είναι απαράδεκτο», όπως καταγγέλλει σε έντονο ύφος, «τα παιδιά στο σχολείο να διδάσκονται απίστευτες ηλιθιότητες από λογοτέχνες μετά την εμμηνόπαυση, με εθνική κυτταρίτιδα και χρήση 66 λέξεων».
Αναλυτικά όσα μεταφέρει η Ισμήνη Χαραλαμποπούλου για το Πρώτο Θέμα
«Ο κ. Ζουράρις προκρίνει τη διδασκαλία δημοτικών τραγουδιών και έργων της Ρέας Γαλανάκη και της Μάρως Δούκα στο Λύκειο. Για το Δημοτικό προτείνει την «Αναφορά στον Γκρέκο» του Νίκου Καζαντζάκη ώστε να δουν τα παιδιά μια αληθινή έκρηξη της ελληνικής γλώσσας.
Μολονότι η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση δεν υπάγεται στον τομέα ευθύνης του, ο υφυπουργός έχει ήδη έρθει σε επαφή με τους εκπαιδευτικούς Γυμνασίου και Λυκείου, ζητώντας τους προτάσεις για την αλλαγή της διδασκαλίας στο μάθημα της Γλώσσας.
Σε ό,τι αφορά το μάθημα των Θρησκευτικών, αναφέρει αυτό που του συνέστησε ο φίλος του Χρήστος Γιανναράς. Σύμφωνα με τον γνωστό φιλόσοφο, θεολόγο, διανοούμενο και συγγραφέα: ως υφυπουργός, ο κ. Ζουράρις θα πρέπει να λέει παντού ότι «το μάθημα των Θρησκευτικών δεν μπορεί να είναι κατηχητικό. Δεν νοείται παιδιά που σπουδάζουν στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως χρώματος, θρησκείας κ.λπ., να μη διδάσκονται τη μεταφυσική.
Παρ’ όλα αυτά, ο κ. Ζουράρις, αποκλείει ένα θερμό επεισόδιο, καθώς κρίνει ότι οι Τούρκοι έχουν ανοιχτά πολλά εσωτερικά μέτωπα, συγκρούσεις, εν εξελίξει πολεμικές επιχειρήσεις στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής κ.ά. Οπότε, υπό την οπτική του υφυπουργού, οι όποιοι λεονταρισμοί εκφέρονται από τον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και τα κυβερνητικά στελέχη προορίζονται κυρίως για εσωτερική κατανάλωση στην απέναντι ακτή του Αιγαίου.
Περί Κούβας και 1821
Οπως έχει αποδειχθεί από την αρχή των δημόσιων παρεμβάσεών του, είτε υπό την ιδιότητά του ως διανοουμένου, είτε και ως βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων, ο λόγος του Κώστα Ζουράρι αποτελεί κάτι ως εγγύηση για το ξέσπασμα θύελλας συζητήσεων και σφοδρών αντιπαραθέσεων. Αυτό συμβαίνει όταν μιλά είτε για θέματα πολιτικά ή κοινωνικά, όπως η πρόσφατη αναφορά του στη θεσμική δόμηση της Κούβας, είτε για το περιεχόμενο και τον χαρακτήρα της εκπαίδευσης, των Αρχαίων Ελληνικών, των Θρησκευτικών στα σχολεία κ.λπ. Η αντισυμβατική φρασεολογία αλλά και η παρρησία με την οποία υποστηρίζει τις απόψεις του φέρνουν τον κ. Ζουράρι τακτικά στο επίκεντρο των επικοινωνιακών κυκλώνων που ο ίδιος προκαλεί, πιθανώς διότι αδιαφορεί πλήρως για τις συνέπειες ορισμένων δηλώσεών του. Τις τελευταίες ημέρες, μάλιστα, προσέλκυσε για άλλη μία φορά τα φώτα της δημοσιότητας με ένα αναπάντεχο λεκτικό χτύπημα: αποκάλεσε «μαλ…» όσους αμφισβητούν τα επιτεύγματα της άμεσης δημοκρατίας που κατά τη δική του ανάγνωση είχε εγκαθιδρύσει ο Φιντέλ Κάστρο στην Κούβα.
Με την αμίμητη «ακαδημαϊκή» αθυροστομία του, ένα στυλ έκφρασης που ο ίδιος έχει αποδείξει πολλάκις ότι χειρίζεται αριστοτεχνικά, άλλοτε χρησιμοποιώντας ομηρικές φράσεις και άλλοτε την κοινότατη λέξη με τα τρία άλφα της νεοελληνικής αργκό, ο υφυπουργός έγινε και πάλι πρωταγωνιστής της επικαιρότητας. Ο κ. Ζουράρις επαινεί τον κ. Αλέξη Τσίπρα για την επίσκεψή του στην Κούβα επ’ ευκαιρία των εκδηλώσεων πένθους για την απώλεια του Φιντέλ Κάστρο. Οπως λέει χαρακτηριστικά ο ίδιος, «αυτό ήταν ένα από τα καλύτερα πράγματα που έκανε ο πρωθυπουργός. Ο Κάστρο είναι σύγχρονος Κολοκοτρώνης και Καραϊσκάκης. Η Ελλάδα κέρδισε την αγάπη εκατομμυρίων Λατινοαμερικανών». Μάλιστα, ο κ. Ζουράρις προσθέτει επίσης ότι ο πρωθυπουργός πρέπει να επισκεφθεί και άλλες χώρες της Λατινικής Αμερικής προκειμένου να συναντήσει αρχηγούς κινημάτων και πρόεδρους κυβερνήσεων που πρωτοστάτησαν σε απελευθερωτικές επαναστάσεις.
Τέλος, σε ό,τι αφορά τα πρόσφατα σχόλιά του για τον κ. Σταύρο Θεοδωράκη, ο οποίος κρίνει ανάρμοστη τη συμπεριφορά του, ο υφυπουργός αντεπιτίθεται επιστρέφοντας την πρόκληση: «Αν θέλει ο κ. Θεοδωράκης να καταθέσει πρόταση μομφής κατά του προσώπου μου, ας το κάνει. Πού θα βρει 43 βουλευτές; Και στη συζήτηση επί τρεις ημέρες θα τον πολτοποιήσω. Γιατί εγώ είμαι σοφός άνθρωπος. Πρώτα σκέφτομαι και κατόπιν μιλώ.
Πηγή: protothema.gr
Πρέπει να έχετε συνδεθεί για να σχολιάσετε.